Post by frusenunefcu on Feb 23, 2022 2:11:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super City ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super City IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod meer edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Super City 2022 version ▞▞▞
Het spel en het idee zijn te goed. Maar de enige klacht die ik heb over deze game is dat ik na de nieuwe update mijn naam niet meer kan veranderen. Ik weet niet wat er mis is met dit spel. Maar ik hoop dat Mat je dit probleem in de volgende update oplost.
Stom, de verhaallijn is eenvoudig en de mechanica is gewoon verschrikkelijk. Mcdickie, werk hier alsjeblieft aan, er is meer moeite voor nodig en meer avonturen! 😒😒😒😡.p. s, ik wil dat de personages origineler zijn en hun superkrachten zijn in principe hetzelfde
Super City Przygodowe qlj
Het ergste is dat je gewoon advertenties verwijdert, elke keer dat je ergens heen gaat, is er een toevoeging
Stoere stad! Coole karakters. Ik ben dol op het vermogen van Deadpool! Zou het jarenlang kunnen spelen, lachend om superfolks die overal opduiken! Komt er een einde aan dit spel? Een hoogtepunt? Eye hav bin pleying vier jaar, jaren, en het heeft invloed op mijn spelling.
Het spel is over het algemeen geweldig. Ik zou het graag willen hebben over een nieuwe kracht om de tijd te stoppen, zou je dat echt cool kunnen maken en als je dismembermemt zou kunnen toevoegen zoals in extra levens en je zou ook eindes moeten toevoegen als je alle delen van de stad of dood alle helden of schurken
HET IS LEUK MAAR.......... Kun en julie meer helden en schurken maken
Ik hou van de bewegingen, maar Super City, maak dit spel alsjeblieft leuker dan welk mdickie-spel dan ook, je kunt de sneeuw echt maken, je kunt de stad veel beter maken en het personage maken om ze GEEN worstelgevecht te laten spelen, zorg ervoor dat de schurken zijn vijanden vechten niet alleen voor de stad voor gerechtigheid en laat ze alsjeblieft echte namen hebben, niet zoals groene pijl is arach smeekbeden en laat ze coole vaardigheden hebben, laat de huizen van deze superheld zijn. En laat het alsjeblieft andere spelers zijn
Ngl de game is goed, maar ik haat het dat als je een bepaald personage bent, je nooit je eigen prop kunt vinden, zoals bijvoorbeeld Thors Hammer
we kunnen de bewegingen van onze helden niet veranderen.. De besturing is niet goed.. Als we sterven, gaan onze krachten verloren en verschijnt er een ADVERTENTIE van 30 seconden. TE VEEL ADVERTENTIES IN DIT SPEL. IK HAAT DIT SPEL VAN MDICKIE
super leuke game alleen als je kon type wat je kan zeggen zou super zijn.
Haal het gewoon neer, het is veel te moeilijk, je verliest je krachten gemakkelijk, mensen vallen je willekeurig aan en je sterft supergemakkelijk, repareer dit totdat het is opgelost. Extra levens is prima hoor
Chelsea treft volgens de BBC serieuze voorbereidingen om zich terug te trekken uit de Super League. Ook Manchester City is dat van plan.
Kun je alsjeblieft een moeilijkheidsgraad maken die niet goed is met de besturing en vijanden nemen veel hits, dank je?
Veel mensen hebben dit spel saai en ik veel verzoeken voor jou MDickie waarom werk je dit niet bij en veel mensen zijn boos en vervelend geweest. 😠 zooo heb veel games, update je niet zooo update als je mijn bericht al hebt gezien, repareer het en andere je spel
Bekijk hoe je problemen kunt oplossen voor mobiele apparaten met Apple iOS, zoals vastlopers en verbindings- en updateproblemen.
Emm.. Dit is een goed spel, maar kun je geen spel over bovennatuurlijk spelen zoals engelen, vampier, weerwolven, draken allemaal in menselijke vorm en ook monsterjagers toevoegen geloof me dat het een goed spel zal zijn... Stuur me alsjeblieft een berichtje bij interesse
Het is leuk, ik kan zelf mijn eigen personages maken, maar ik haat het feit dat de game me moet laten betalen om een opwaardering te maken om vechtscènes te maken, personages sterker te maken, ja dat soort dingen, maar over het algemeen beoordeel ik dit 4/ 5
HET IS EEN GOED SPEL! Als je eenmaal de besturing onder de knie hebt (wat maar een paar dagen duurt), wordt het echt heel leuk. Ik zou de editor-modus aanbevelen, omdat je kunt kiezen wie tegen wie vecht. Je kunt zelfs de sterkte en snelheid van karakters veranderen als je de editor-modus hebt! Verhaalmodus is niet zo goed, dus ik zou een vechtscène aanbevelen! Ik vecht normaal gesproken altijd als aquaman, thor, hulk en soms zelfs iron man! Het is erg leuk en ik ben echt verslaafd. Ik speel veel games en dit is een geweldige. Probeer het voor y.
Slechtste besturingselementen achterblijven, advertenties, slechtste grafische afbeeldingen
De game is geweldig, maar ik zou echt willen dat een superheld 2 superkrachten kan hebben, maar toch is de game geweldig 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Beste spel dat ik ooit heb gespeeld. Ik heb mijn eigen universum gemaakt lol. Maar we hebben een update nodig, zoals meer krachten of meer beschikbare karakters.
Deze game is echt leuk, ik speel het al jaren en wordt zelden bijgewerkt, maar het is prima waarschijnlijk je tijd waard, ga het spelen.
Super City Приключения dtq
Jullie echt doorgaan met zulke games maken geweldig d
Dit is een geweldig spel, maar om te upgraden moet je betalen, het moet gratis zijn
Ik ben Takshu Dit is een heel grappig spel, maar we zijn vrienden en dan raken we ze per ongeluk aan, ze doden en dan zijn ze niet de vrienden en zo moeilijk om vrienden te maken, maar ik hou van dit spel en schooldagen Maar het karakter kan niet veranderen in held als iemand doodt, dan verandert het in held en na 5 minuten verandert hij in de originele persoon en er zijn veel advertenties en het is erg moeilijk om vrienden te maken en om te logen इतने पापड़ बेलने पड़ते हे ना दिमाग खराब हो जाता zo goed door...
Het was leuk. 4 sterren omdat er geen manier is om de mind control-kracht te stoppen tenzij de speler gewond raakt. Hulk Smash verbruikt ook veel energie en er is geen manier om de stroom te stoppen. Ik raad ook regeneratie- en helende vermogens aan. Voeg Super Gore toe aan opties die de ledematen van de speler uitscheuren, maar die nog steeds kunnen regenereren vanwege de genoemde vaardigheden. Voeg ook "vergrendelde vijanden" toe. Ik wil niet dat mijn sidekick gewond raakt en me in de steek laat. Meerdere sidekicks is ook cool in het spel als het wordt toegevoegd.
Deze game is niet zo slecht, maar het heeft een updateprobleem, geef een update en geef ook de juiste naam van helden
Tanks a Lot - 3v3 Battle Arena Acțiune fcpd
Dit spel is frustrerend, maar ook ok. Vanwege de vele glitches verwijderd. Een daarvan is de controle over je avatar verliezen. Game heeft geen chat-opties, omdat de Mpc's het spel traag maken. Missies en getimede missies zijn niet gescheiden, waardoor het spel onmogelijk is. En geen vechtmechaniek, je avatar laat je door 9 tot 10 Mpc's tegelijk doden. Ik hou van de jaren 80 referenties en het spel kan grappig zijn. Ik ben dol op de mogelijkheid om je avatar aan te passen. Maar dat is alles wat er voor deze game geldt. 2 van de 5 sterren.
Ik vind deze app erg leuk. Ik hou hier niet van. Je kunt het als 3d maken. Zeker, het zal fantastisch zijn.
Zo geweldig dat een update misschien kan helpen. Maar elke keer voeg ik een held toe. schurk. Neutrale. Mijn mensen vallen hem aan
oke, probleem, je kunt je eigen personage niet maken, maar de rest is allemaal in orde, los dit probleem op!
Voor even is het leuk, maar het wordt echt frustrerend. De mechanica voelt gewoon... kapot.
Cavo illuminato compatibile con iPhone 12,12 pro,12 mini ios ...
Take your heroics to a new level once you have the keys to the city! The editor allows you to save your changes to all 150 characters and make the...
Het is een geweldige game, maar blijft meestal op mijn apparaat hangen, wat vervelend is, los het probleem op
Ik ben het met nyhle eens dat je collabs kunt doen met Henry stickmin en ook vriendelijk vuur en naar beneden kunt toevoegen, maar niet uit een geweldig spel!
Super City 어드벤처 fiq
Samsung
Ik wou dat ik de game 5 sterren kon geven Bout wou dat je het 3D kunt maken en Multiplayer kunt toevoegen, zoals een echt super HERO-spel mensen die in huis wonen zoals de echte wereld
10/10 hebben enkele tips 1) voeg meer dialoog toe 2) voeg meer items toe 3) voeg meer bevoegdheden toe 4) repareer enkele bugs 5) voeg meer karakters toe
Vreselijke besturing, vijanden kunnen je onmiddellijk doden zonder enige manier om het tegen te gaan.